czwartek, 4 maja 2023

Aktywacja gminy RC08 qth.Grzegorzowice SP9KJU/9 3.05.23r

 W dniu 3.05.23 po uprzednim uzgodnieniu wybrałem się aktywować gminę Rudnik do kolegi Ryszarda SQ9ACU z Grzegorzowic. Nie miałem ze sobą radiostacji jedynie zeszyt do logowania. Na miejscu u Ryśka było przygotowane radio FT2000 i anteny (podpięliśmy FD4 aby nie zmieniać anteny przy przejściu z 40m na 80m). Pracowałem pod znakiem SP9KJU/9 oraz indywidualnym tj.SP9MDY. Obecnie Ryszard nie ma zbyt dużo czasu na pracę w eterze, ale chętnie udostępnił swój radioschek i ugościł herbatką i ciastem. Po wyczerpaniu pile-up u na 40m SSB przeszedłem na telegrafię, póżniej po przejściu na 80m SSB i zrobieniu kilku QSO była już 14:55 utc i zrobiłem qrt przed zawodami, aby wziąć w nich udział (warszawskie zawody konstytucji 3 maja). Niestety na 80m panował w radiu QRN od sieci więc robiłem z trudem tylko silne stacje. Trochę lepiej było na 40m. Po zawodach zrobiłem QRT więc wszyscy którym udało się dowołać do mnie, mają potwierdzoną gminę RC08. Dziękuję za wszystkie łączności i do usłyszenia z następnych wyjazdów : 73 Ryszard SQ9ACU i Hubert SP9MDY wraz z kolegami z Klubu SP9KJU. Zdjęcia można zobaczyć w linku poniżej, a log po przepisaniu na format ADIF trafi na stronę spga.


https://photos.app.goo.gl/sVLBi7aWXcB2XC2C7

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz