środa, 30 czerwca 2021

Mini ekspedycja UKF

 W słoneczny dzień 28.06 wybrałem się na mini wycieczkę rowerową do Grodczanek k.Pietrowic Wielkich, gdzie znajduje się drewniany kościółek pod wezwaniem Św.Krzyża. 

Obecnie obok powstał klasztor Wspólnoty Niepokalanej Matki Wielkiego Zawierzenia w Pietrowicach Wielkich, wieża widokowa oraz tęznia wodna dająca ochłodę przyjeżdżającym turystom oraz pątnikom. Mnie oczywiście najbardziej interesowała wieża widokowa gdzie można wejść pokonując 100 schodków. Po wspięciu na platformę widokową (ok 20m ponad teren) można podziwiać okoliczne krajobrazy. Ja od razu wyjąłem Bayofenga i po wcześniejszym umówieniu się przeprowadziłem łączność z stacją z Leśnicy SP6YG Mariusz oraz SP9FUC z Pszowa Jurek. Przy mocy 5w odbierali mój sygnał na RS 59, a po zmniejszeniu mocy do 2,5w na 55. Przy okazji znalazłem niedaleko mnie niezłę qth do zawodów UKF. Dziękuję korespondentom za miłe qso  i do następnych spotkań w eterze.Vy 73 de Hubert sp9mdy. Zdjęcia są dostępne pod linkiem:

https://photos.app.goo.gl/3jEyfhgUcUrPk6tz9


informacje o klasztorze:

http://www.pietrowicewielkie.com.pl/pl/site/index/7-aktualnosci/news/1605-klasztor-w-pietrowicach-wielkich-poswiecony.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz